logo
ArEn

نتایج جست و جو:

3

تعداد نتایج:

3

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بهبود تصویر برند بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه)

کلیدواژه: ارزش ویژه برند ؛ برند ؛ برند بانکی ؛ تصویر برند

نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ دارابی، محدثه

ناشر: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر

تصویر برند، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان معانی یا احساسات زیادی را القا می کند و می تواند در هر رده ازمحصولات یا بخش های خدمات از اهمیت فوق العادهای برخوردار باشد. تصور مصرف کننده یا مشتری از یک برند می-تواند هم به فروش محصول یا خدمت کمک کند یا به عنوان مانعی در برابر فروش قلمداد شود. هدف ت... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

اثر سرمایه مذهبی و اقتصاد دانایی محور بر گسترش فعالیت های بازار قرض الحسنه در ایران

کلیدواژه: بازار مالی ؛ سرمایه مذهبی ؛ شاخص اقتصاد دانایی محور ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: عزتی، مرتضی ؛ نجفی، محدثه

ناشر: اقتصاد اسلامی

رفتارهای اقتصادی جامعه از مباحث مهم اقتصاد به ویژه اقتصاد اسلامی است. در این زمینه، یکی از ضعف های بررسی های اقتصاد اسلامی کمبود بررسی تجربی در زمینه رفتارهای مسلمانان است. در این مقاله، کوشیده شده است در یک بررسی تجربی، در سطح خرد اثر سرمایه اجتماعی دینی با ابزار آزمون شده ژنراتور منابع همراه با در... ادامه

سال:1391

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

موانع جذب سپرده های قرض الحسنه از دیدگاه سپرده گذاران در بانکداری اسلامی(مطالعه موردی: بانک قرضالحسنه مهر ایران شهرستان تبریز)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری اسلامی ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ موانع جذب سپرده های قرض الحسنه

نویسندگان: شیرزاد، تقی ؛ رجائی باغ سیائی، محمد ؛ دارابی، بهمن

ناشر: پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری

این مطالعه به بررسی موانع و چالشهای جذب سپرده قرض الحسنه پس انداز بر حسب اهمیت و الویت میپردازد. تحقیق از نظر هدف کاربردی و روش آن توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش در برگیرنده مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شهرستان تبریز میباشد. حجم نمونه با استفاده از رابطه تعیین حجم نمونه در جامعه نامحدود... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل